22 януари 2008

За какво ще си плямпам тук

Реших да направя едно местенце, в което да мога да пиша каквото ми падне за всичко, с което се занимавам, пък и за разни други неща, които ми минават през главата и пред очите. И като начало да спомена в момента с какво се занимавам: 1. Синчето: едно дълготрайно занимание, наречено Станислав ;) В момента е изплезил език и решава задачи за 4 клас. Ей му горичката. 2. Безопасност и здраве при работа: Второто ми занимание, обхващащо интервала от 9 до 17.30 са здравословните и безопасни условия на труд. 3. Самоотбрана за жени: От време на време, долу-горе два пъти седмично, тормозя дами с опитите си да ги науча да се защитават. Но все пак те са ми се дали в ръцете доброволно :) 4. Магистратура: Ами на стари години...Още година и половина ще ме мъчат мен с опити да ме научат какво е туй нещо "Безопасност на производството". 5. Следдипломна квалификация: Ох...надявам се скоро това да отиде в графата "отминали занимания". Тези дни се мъча с последната глава и...особено се мъча с оформянето на цитираната литература в дипломната работа. След което се надявам да се тупам гордо в гърдите, че вече съм новоизлюпен преподавател по химия. Да му мислят учениците, ако реша да практикувам ;) 6. Интернет сайтове: Хмм...ами...някъде в промеждутъците се опитвам да направя 2-3 сайта...След купона за дипломирането и първата успешна сесия смятам да отделя малко повече време за: Сайта за джудо Сайта на джудо клуба на Софийски университет Сайта за самозащита и уличен бой Сайта за влюбени и любовчии Сайта с моята колекция учебни филми за бойни изкуства Може и да се постарая и за сайта на Службата по трудова медицина при "ЗФ Здраве" :) Сега за гледане става май само този за самоотбраната...а другите..някой хубав ден...

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...