13 март 2008

Отричам да съм чалгаджийка, но умирам за Ивана

Тази жена има някакво невероятно излъчване за мен. Дали защото ми напомня за моя любима позната, която също е невероятна по свой си начин, дали заради друго, но ужасно си падам по Ивана. Дори и песните й харесвам - с изключение на онези, направени за по-широка употреба с по-изявени кючекчийски елементи :) И все пак "Нещо нетипично" си е точно хем уклон към чалга с малко по-кръчмарски текст, хем по-добро от оригинала на Неда Украден. Пък и как да не я харесам, като моята любов ми каза, че ми пасва, особено в онази част с червеното (шшт, да не чуят катаджиите ;) А пък изпълнението в джаз вариант в Мюзик Айдъла направо ме разби. Разбира се, Вили Казасян прикри прозявката си, очевидно предизвикана от ужаса, а Люси се опитваше да показва кефене при изпълнението с малко страдалческа физиономия, но все пак! Знам, че не съм обективна, но просто забравям за текста, радвайки се на останалата част. Той някак отива съвсем назад в цялата работа. Абе тази жена си ми е на сърце. Каквото и да направи, й е простено, `щото успява да го докара така, че да си умра от кеф.

1 коментар:

Анонимен каза...

Страхотна провокация на Ивана, ще отнесе доста плювки.