16 март 2008

Ще отслабвам и аз с диетата на Дюкан


След като няколко дни мърморих срещу изблиците на приятелката ми да се мъчи с някакъв ДюкЯн, обяснявайки й как това е вариация на нисковъглехидратна диета, вчера взех решение да я подкрепя и да се включа в акцията. И така - от днес съм в УДАРНИЯ етап от диетата на Дюкан и ям само белтъчини - пилешко на скара, риба на скара, за утре съм сложила в марината телешка флейка - пак за скарата. Лукът и той минава през скарата. Добре, че съм на последния етаж, иначе съседите щяха да се видят в чудо от талазите ароматен дим, излизащи всекидневно от прозореца ми. Това направо си е протеинов рай, най-накрая намерих повод да ям всеки ден месо на скара. Сега остава и да се науча да пия само чиста вода, ама ще докладвам по-нататък как върви.
Ей туй е книжката, в която Дюкан дава надежда на хиляди жени (и мъже), гледащи се в огледалото с прискърбие. Можем да отслабнем, колеги, да нападаме скарата :)



Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...