17 март 2008

Разделно събиране с малко идеализъм

Има-няма 2 месеца и аз започнах малко по малко да се приучвам да събирам разделно отпадъците вкъщи.
Първо беше съвсем на ентусиазъм, без да съм много сигурна какво точно трябва да правя.

Постепенно обаче попрочетох това онова и най-вече упътванията на Булекопак. Някъде бях чела, че трябва да се махат капачките на пластмасовите бутилки, но се оказа, че не е нужно чак такова престараване. 

После изведнъж приятелка ме смрази с новината, че..хм..все още нищо реално не се случвало, а това било цитирам "такива като мен" - и посочи мен, "да научат такива като нея" - и посочи третата присъстваща в компанията, която се "оплакваше" от моя ентусиазъм.

Направо бях смазана от новината :(

Още повече се замислих, когато прочетох, че хората никога не са виждали камионите, които събират отпадъците от специалните контейнери.

Замислихте ли се и вие?

Един ден, пиейки си чая в кафенето, ВИДЯХ! Той мина! Зелен камион, който взе само отпадъците от контейнера за разделно събиране.

Изтърчах веднага навън пред смаяните погледи на хората и защраках:





На следващия ден обаче крилете ми отново бяха прекършени. Попаднах на тази гледка:


Аз продължавам да събирам разделно все пак...на вас не ви ли е нужен малко идеализъм?

1 коментар:

Анонимен каза...

Не мога да разбера защо като някъде се слага на едно място хартията, пластмасата, че и стъклото, значи всичко си е на един куп, защо другаде има отделни контейнери. И какъв е смисъла да ги раьделяме, като после пак ги мешат.