24 март 2008

Диетата на Дюкан - ден десети с порция смях

Да спомена, че днес ми е 3-я ден от втория етап - идеални ми дойдоха пилешките шишчета със зелена салата с кисело мляко и яйчица :)

Разчетох се малко по форумите за някои уточнения и си умрях от смях от някои реплики:

днес ми е 1 ден уж от вчера шях да почвам ма се обърках и изядох 1 ябълка и от там...

Бел. То нали се знае, че всичко все започва от някое недоразумение :)

Един месец бях на тази диета.Не я спазвах точно, бях на салати и всякакви меса, няколко сладоледа(2-3) и няколко дюнера.

Бел. Да не би колежката да е забравила да спомене и няколко пастички и няколко шоколадчета? :)

а бе хора може ли кюфтета на скара...

Бел. То че може, може ако са само от чисто месо, ама дали за такива кюфтета мечтае девойката? :)


А в dukanskirecepti освен рецептите намерих и още няколко порции смях:

Аз току що се дотътрих от аеробиката си пребита (не съм ходила от 10 дни)… утре пак ще се движа ала Терминатор 4. Инструкторът е слаб кат глист и голямо скачане скача… а аз съм като среден динозавър (месояден, естествено!)… огледалото ме ужасява и подскачам зад една колона…Накрая обаче глистът милостиво ми каза, че до пролетта ще ме вкара в релси (за теснолинейка, предполагам ???) и ми препоръча по два разтоварващи плодови дни.. ххахаа!!! Аз кимах, съгласих се, прибрах се и ометох една пилешка кавърма, без мазнина, но с чушки, гъби, лук и чесънче и отгоре запечена с яйчице. Фантазия !!!! Peace Плодове?! Той с кого си мисли, че говори.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...