26 март 2008

Няколко нецензурни думи за forumi.bg

В момента в главата ми се въртят само нецензурни думи относно forumi.bg, мама ви...не съм такъв човек и съм обещала на сина си да не си позволявам дори и в подобни моменти да говоря "лоши думички", но ако случайно познавате някой идиот от forumi.bg, му споменете, че има вече още един човек в групата желаещи да го напсуват, набият и въобще да му сторят всякакви лоши неща.
Бях регистрирала zbut.forumi.bg с идеята там да говорим с колеги относно Здравословни и Безопасни Условия на Труд. Форумчето съществуваше вече почти година, имаше някои полезни неща, новини, коментари, съвсем скоро писах в него, така че не могат да ме обвинят в неактивност на форума...Влизам днес да видя как вървят нещата и...откривам...мама...ааа..няма да псувам...откривам чисто новичък форум без нищо в него със заглавието:

Развити теми за здравословни и безопасТни условия на труда в областта на машиностроителните, транспортни, хранително вкусови фирми и предприятия

Не, не ми казвайте, че някой си е платил за това име, форумът си е с рекламите и всички атрибути за пачалба на forumi.bg, администраторът е друг и дори не знае правописа на безопасни!!! и че хранително-вкусови се пише с тире. Представям си какви развити теми ще има, ако въобще се появят такива!

Опитах да намеря връзка с олигофрените от forumi.bg, ахаа...да не са луди, страниците "помощ" и "контакти" се изграждат. След дълго вторачване в страницата им, разбрах как да открия пътечката - кликнах на "вашата реклама тук" и..Еврика! намерих един имейл: reklama@forumi.bg . От спам да им се задръсти дано!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...