24 март 2008

"Картичка" от Hallmark с Ops.exe

Отварям си аз тази вечер пощата и гледам, че съм получила картичка от Ана. Сетих се , разбира се, за няколко девойки с това име и тъъъкмо се зарадвах и тръгнах да кликвам на "to see it click here" ми се мерна, че туй here не води до сайта на Hallmark, а до някакво си ops.exe:





Попитах чичко Гугъл по въпроса и се оказа, че този файл е забелязан за първи път на 19.11.2007 год. в САЩ. Въпросният файл може да препраща към различни версии на много програми. До момента е OPS.EXE е виждан да изпълнява следните нещица:
  • комуникира си с други компютри (ей, много любопитен тоз народ);
  • създава ТСР порт, чрез който от друг компютър може да се комуникира с твоя;
  • унищожава процеси;
  • регистрира dll файлове;
OPS.EXE може да бъде част от някоя програма или като процес на диск.
Да проверите компютъра си за"опса" можете на страницата на prevx.com.
А на мен ми остава само да благодаря на ангелчето си, че успях да видя накъде съм се запътила.

Няма коментари: