13 април 2008

Високоефективна течна хроматография - лекции

След като приключих най-накрая успешно първия си семестър, да спомена скромно - с пълно шест ;), дойде време да споделя и някои от материалите. Разката ми се ръката, докато записвам изстрелваните от асистента изречения за високоефективната течна хроматография, след това ми се схвана врата, докато набера текста. Накрая с много мърморене и едно фиаско, изучих проклетата хроматография. Сега ви я оставям на вас да се мъчите с нея - тези, на които им предстои.
Лекциите са за магистри, които са натопили да учат въпросната ВЕТХ като един от специализираните курсове в първия семестър. Тези курсове уж бяха свободно избираеми. Връчиха ми списък от 20 такива при записването, но...се оказа, че е само една заблуда за новаците. Умувах поне 10 минути какво да избера, а се оказа после, че почвената химия ще си остане само като възможност на хартия.
Ето и самите лекции за ентусиастите. Или пък за тези, които по неволя трябва да минат и през тях.

5 коментара:

Анонимен каза...

благодаря на автора!!!Рядко са такива хора,които безплатно споделят труда и способностите си!

Анонимен каза...

Здравейте и от мен. След като случайно попаднах на този сайт чрез мой познат бих искал да кажа на автора, че просто е трябвало да ме помоли за електронния вариант на лекциите. Мисля, че отдавна съм преминал през периода доказването ми като "свестен" преподавател и човек. Едва ли ще се намери някой, който да твърди, че ме е помолил за мои записки и не ги е получил. Да не говорим, че публикуваните от него материали са доста непълни, защото липсват всички схеми и чертежи, което отчасти оставя впечатление за некомпетентност от моя страна (поне по мнението на един "специалист" ако мога да се нарека такъв). За останалите ентусиасти и "натопени" подготвям един по разширен курс, който всеки от вас може да притежава в електронен вариант за да не си губи времето за набиране, а само за "усвояване". Успех!

Day каза...

Здравейте, асистент Даналев (извинете ме, ако вече сте доцент),
веднага уточнявам за тези, които не са разбрали, че местата, където пише "схема", но няма такава или нищо не пише, но пак няма, не е по Ваша вина, а мързел от моя страна.
Изключително ще се радвам, ако публикувате Вашите лекции във Виртуалната библиотека на ХТМУ, така че да са достъпни за всички. Мисля, че ще бъде от полза, особено за задочниците, при които обикновено материалът се минава
малко на "тъгъдък", разбира се, поради ограниченото време.
Когато аз бях принудена от системата на ХТМУ да изучавам ВЕТХ, въпреки уж възможността да избирам от поредица курсове, на цялата група ни се разказа играта, тъй като опция за електронен вариант на записките не бе указана.
Още веднъж, със сигурност не може да се говори за некомпетентност от Ваша страна по предмета, който преподавате. Конкретно в това отношение нямам никакви съмнения, поради факта, че успявате да предадете на студентите-задочници голямо количество информация в концентриран, но разбираем вид.

Анонимен каза...

Здравейте:) Не искам да се намесвам във вашите сложни взаимоотношения, но все пак ще се радвам ако въпросния асистент или доцент качи накъде своите лекции или ако може да ми ги прати (Alfina@abv.bg):) Аз не уча в ХТМУ, но и аз се занимавам с химия и трябва да пиша курсова работа:) Всякаква допълнителна информация би била полезна за мен сега, а и за в бъдеще, защото смятам да се запозная по отблизо с тази материя:)
И все пак благодаря и на автора, за това че си е направил труда да качи материали:) Ще са ми от полза:)

Анонимен каза...

Здравейте! Силно се заинтригувах за лекциите или поне материалът публикуван по-горе, който обаче не се отваря. Ще съм ви благодарна, ако го качите пак или ми го изпратите на имейл: desita_p@mail.bg
Благодаря предварително!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...