05 февруари 2009

Професионален блог, ама личен. Личен, ама професионален.

От 3 месеца се опитвам да направя и нещо като професионален блог за безопасност и здраве при работа.

Тъй като е професионален, но все пак личен професионален блог, а не представителен за някоя организация, в него пуснах няколко по-резки публикации с коментари относно качеството на обслужване по трудова медицина, обучение, работа на главна инспекция по труда и т.н.

Оказа се обаче, че моето виждане по въпроса не съвпада с виждането на частни организации, засегнати от публикациите. Така през последната седмица професионалният ми блог предизвика буря, макар и в чаша вода, ако сравним със световната икономическа криза. Най-интересното е, че засегнатите не потърсиха контакт с мен, а издириха къде работя и потърсиха контакт с работодателите ми. Е, някои от тях осъществиха контакт с мен чрез десетина коментара под формата на обиди, закани за сриване на блога и странни обвинения за оказван телефонен тормоз от моя страна над тях.

И така, оказала се на позицията "Професионален блог, ама личен. Личен, ама професионален", реших наистина да превърна професионалния блог в представителен, като загърбя личния елемент. Засега организацията, която представлява, все още не съществува. Но какво да се прави - идеални неща няма. Публикациите пък, които карат разни хора да подскачат, ще бъдат преместени тук. От този по-личен блог, ми се струва, че няма как да направя :)Освен ако не премахна всичко, свързано с работата и обучението ми и оставя подробностите какво закусвам и с кого спя. Но не,благодаря, моят живот не е само ядене и секс. За съжаление :)

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...