16 февруари 2009

И аз не знам каква е поуката...

За да се уверя, отидох при Бог (хирурзите имат тази привилегия) и го попитах, защо да не окача в приемната си табела: "Оставете проблемите си в Божиите ръце. Аз не съм ви необходим." Бог отвърна: - Ще ти покажа защо. Ще се срещнем в болницата в събота, в 10 часа сутринта. - Бог обича да си играе на доктор. В събота Бог ми рече: - Заведи ме при най-болния пациент. Разказах му за болната от рак жена, чийто съпруг бе избягал с друга. - Добър избор - рече Бог. И ние отидохме в стаята й. - Госпожо, Бог ще дойде и ще ви каже как да оздравеете - казах й аз. Винаги го представям, за да не се стреснат пациентите. Тя отвърна: - О, чудесно. Бог влезе в стаята й рече: - Единственото, което трябва да направиш, е: * Да обичаш. * Да приемаш. * Да прощаваш. * Да избереш щастието. Тя го погледна в очите, подминавайки думите му, и рече: - Вече срещнахте ли се със съпруга ми? Бог ме погледна тъжно и си отиде. Още едно Божие творение се остави в ръцете на хирурзите. Д-р Бърни Сийгъл

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...