03 март 2009

Един обикновен национален празник

Денят минава като всеки друг.

Не се наконтваме, за да излезем по "стъргалото", не маршруваме по главната улица, не гледам новините (всъщност преди малко имаше филм, какви новини), но все пак дълбоко в себе си аз съм Българка.

Не крещя "Да живее България", но гордостта, че съм Българка е у мен всеки ден.

И за следващият Български празник ще си купя Българското знаме, за да го сложа да се вее на балкона.

Не съм го направила до днес, кой знае защо. Но никога не е късно.

 Знаете ли какво ме накара да почувствам празника и да си припомня гордоста, че съм Българка? Просто е - това, че никой държавник не се е сетил.
Прегледът на сайтовете на българската власт категорично показва един резултат - 3 март е просто един почивен ден, няма и следа от споменаване дори за националния празник. Това показва интернет страницата на правителството и на всички български министерства и агенции. Липсва дори изречението, че на 3 март е националният празник на държавата България.
Щом "водачите" ни не са Българи, трябва да бъдем ние!

Няма коментари: