19 ноември 2009

Нов темплейт, нови идеи

Мисля, че за последен път сменям "дрехите" на този блог, този ми се струва идеален. Ще отделя време да оправя всичко докрай или почти докрай и повече няма да се изкушавам да мисля за преобличане.

След като повече време отделям за блога ми за безопасност и здраве, а пък имам още доста ангажименти, от които няма измъкване поне през следващите три години, реших да обмисля по-добре съществуването на този личен блог. Не ми се оставя в застой, по-скоро съм склонна да изтрия сайт, блог или страница, отколкото да увелича с тях "боклука" в интернет пространството.

Нищо, че не съм пипала отдавна сайта за джудо и този за самоотбрана. За тях имам вече идея как да продължа и скоро ще се види.

Тъй като съм самоука и с много малко време блогър почти ежедневно преоткривам топлата вода, реших тук да споделям малките стъпки, които правя почти всеки ден. Знам, че някой ще каже - като не разбираш и нямаш време, защо се занимаваш с глупости, ами не си платиш или откажеш? Ами, сладостта е именно в малките стъпки и усещането за развитие. С тези малки стъпки otgovori.info мина стабилно границата от 1000 уникални посещения дневно, например. Не че понякога не ми писва, а по-често на другите им писва от мен :)

В края на краищата каквото се получи, все пак продължавам напред.

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...