19 януари 2010

Който се учи, той ще сполучи?

От седмица и малко отгоре съм на богата учебна програма, тъй като ми се налага да вземам приравнителни изпити по магистърската степен, за която говоря от цели две години. Цялата работа е за да сложа великото ИНЖ. пред името си - борбата е направо безмилостно жестока. След като приключа с всичко, вече няма да се чудя защо инженерите толкова държат да тези буквички.
За съжаление освен богатата учебна програма от осем сутринта до осем вечерта, комбинирана от лекции и упражнения по четири от най-трудно вземаните изпити по време на бакалавърското обучение, все още съм под напрежение ще трябва ли да ми олекне джоба с доста голяма сума допълнително или не поради недоглеждане на някои научни кадри.
Предполагам, че като приключа с основните лекции, тогава ще имам време да споделя нещо повече, сега само изброявам какво ми е на главта и какво ме чака през сесията:

Техническа механика при доц. Александров
Техническо чертане при доц. Пъндев
Топлотехника - при проф. Зашкова
Електротехника - при доц. Андонов

в комплект със следните нещица за вземане на заверка:
седем чертежа по техническо чертане
три решени задачи по техническа механика като курсова задача
една малка курсова работа по електротехника
и - черешката на тортата - едно проектче по техническа механика със задача да конструирам вал и да го начертая.

Имам и една добра новина, разбира се, не свързана с обучението, но ще я съобщя когато официално бъде финиширана.

Хайде, отивам да си приготвям чантата...

2 коментара:

frog'n'roll каза...

Успех! :)

Day каза...

Благодаря! :)
Засега освен търчането от сграда А до сграда Б и обратно, също и пазарувам всякакви учебници с надеждата, че племеничката също ще се "отдаде" на ХТМУ и ще ги ползва :)
Ако не - отново ще има тема "продавам книги" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...