26 април 2010

На 37? Накъде търсиш работа, баби?

Днес попаднах на сайта на една агенция за подбор на персонал. Реших да погледна сайта след като прочетох обявата й в jobs.bg - текстът ми звучеше така, сякаш ми го излайва старшина, а аз съм свития редник.

На първа страница видях обявите и..разбрах, че съм безнадеждно остаряла. Вече ставам само за гувернантка или програмист на 4-километър. Там няма изисквания за възраст.

Първите три обяви бяха:

2482 Експерт по качество
до 35 г., с висше техническо образование, отличен английски и професионален опит при работа със системи по качество

2468 Специалисти по фотоволтаично оборудване
с висше техническо образование, отличен английски и 2 години професионален опит
До 35 г.

2389 Конструктори
Електроинженери до 35 г. с AutoCAD и английски на много добро ниво
за работа в голяма чуждестранна фирма - производител и износител

Мдаа, явно вече минавам в графата "баби", които твърде разчитат на опита и безкрайното учене, скоро сигурно някой младок ще ме гледа отвисоко и ще си мисли, че нищо не разбирам аз с моите бабешки остарели разбирания.

Имаше и една семпла обява, на която нямаше възрастова граница - "958 Опитни търговски представителки за търговец на едро". Дали да се взема да се обадя - че имам опит, имам, пък и търговеца на едро може да ме хареса и да ме земе :)

1 коментар:

أمل каза...

а дискриминацията уж била забранена със закон...