22 септември 2010

Интересни дестинации с бюро Радецки

От време на време като ме обземе желание за пътуване, се ровя в нета за информация. За съжаление по-често не се възползвам от намереното поради липса на време, но определено е добре да си запазя тук предложенията на бюро Радецки за туризъм до края на 2010 г., пък може и да се случи нещо най-накрая.
Веднага предупреждавам, че не става въпрос за мързелив туризъм, а ходене и катерене.

Разбира се, предлага се голям набор от преходи, но аз залагам на еднодневните и двудневните съботно-неделни. Не че до кара на годината не са ми заети тези дни с учене на английски, ама пък може да се "чупна" все пак някой ден.

За съжаление последните обявени дати за голяма част от еднодневните маршрути за през септември, но за догодина ще имам предвид по-раничко да се заопзная с брошурата и да избера.
Все пак ето какво ми се струва интересно до края на годината и в което с удоволствие бих се включила:

ВЕРИЛА
Изкачване на най-високия връх на планината Верила - Голям Дебелец, дата 16.10., цена 35 лв.

РАЗХОДКА ДО ТРЕСКАВЕЦ и ОПАСНИЯ ЗЪБ
Дата 23.10. Цена 45 лв.

ДО ВРЪХ РИШ ПРЕЗ СКАЛИТЕ НА ШЕГАВА
Първенеца на Ришкия дял на Конявска планина - нестандартен и ефектен маршрут между скални кули и стръмни улеи - звучи доста добре, а? Тук вече май ще бягам от английския.
Дата 31.10. Цена 25 лв.

Не мога да не спомена нещо, което съм изпуснала на косъм, защото последната дата е била 19 септември - разходка по Трънското ждрело и Трънската екопътека. Нали ще има и догодина пак?

Няма да започна с двудневните маршрути, защото всичките ми харесват, ама прекалено много ще ми стане бягането от учене. Направо предлагам да се запознаете самостоятелно с брошурата и да повъздишате като мен в мечти. Все пак Чудните мостове на 16 октомври за 79 лвл не звучи никак зле...пък и изглежда като за пишман туристи.


Туризъм в бюро Радецки

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...