15 ноември 2010

Близу отдалечи Кейбълтел от клиента

След като проведох поредния разговор по телефона с представител на Blizoo, не се сдържах и потърсих начин за обратна връзка с фирмата в техния сайт. Всъщност това, че някой ми се е обадил с цел да се придвижи решаването на проблема ми направо би трябвало да се отпразнува. Бях упорита и намерих работещ линк с надпис "обратна връзка" - на първа страница нито този линк, нито линкът за имейл работят. Толкова много флаш никога не се е отразявало добре :)

И докато бях все още напушена от разговора по телефона, в който за пореден път неидентифицирани лица от неидентифициран телефон ме питат има ли някой вкъщи в този момент, написах следното обръщение:

Откакто кейбълтел се превърна в близу, качеството на техническата поддръжка стана ужасно, подкрепено с намалени възможности за контакт с фирмата и липса на обратна връзка - на скайпа обикновено няма кой да отговори, на телефона се чака и се оказва, че при подаден там сигнал резултат няма. Евентуален резултат има само чрез посещение на място в касата и подаване на жалба.
Трябва да бъдат направени чудеса от храброст, неколкократно подаване на сигнал за проблем, за да се появи човек и да провери на място какъв е проблема. Няма обратна връзка с клиента - при подаден сигнал за проблем в системата (неработещ телефон) бе отбелязано, че още на следващия ден проблемът е оправен дистанционно. За съжаление никой не е направил проверка по телефона с клиента дали наистина е решен въпросния проблем, поради което един месец стоим в очакване на оправянето му или контакт с нас.
Няма информация в какви срокове след подаване на сигнал за проблем по телефона, скайп или на място в касата поемате ангажимент да направите проверка и действия за отстраняването му.
След последващ сигнал се обади човек, който не се представи поименно и пое ангажимент за обаждане и посещение в конкретен ден. Не се случи. Днес, на следващия ден, се обажда негов колега, който да попита дали се е обадил и свършил работа, не пое ангажимент за нищо и обеща да препрати сигнала към техниците. Оставам в очакване - не на рекламните агенти на Близу, които минаха вече няколко пъти на посещение (и няколко пъти получиха отказ), а на евентуално обаждане на техниците.
Поздрави,
Деяна Илиева

Е, оставам в очакване...

4 коментара:

Анонимен каза...

И моето мнение относно съпорта на Близу:
От много години съм им абонат на ТВ, от Август т.г. - ползвам и интернета им.
Първо, разходите ми намаляха почти двойно.
Качеството на услугата също е добро.
ОСНОВНОТО: Връзката с клиентите:
До сега два пъти ми се наложи да търся съпорт: първия път през м.Септември за около 2 часа ми се загуби интернета.
Линковете за oн-лайн връзки обикновено не работят (работи само за телефони), но това ясно се вижда от цвета на бутона.
Телефонът 0700.. е по-удобен от този на Виваком, примерно, където има случеи и над час чакане (публикувано по форуми). Лично аз съм чакал Виваком 17 минути и не успях да се свържа. Та за Близу - на втората минута 0700... прекъсва и съобщение ме уведоми, че те ще ми се обадят. Естествено, изпратих им и е-мейл :).
И така, м. Септември интернета се оправи сам (или заради мейла, на който получих любезен отговор веднага), преди обаждането по телефона (тия от телефона не знаехга за мейла :)- обадиха се след половин ден.
Втория път (Ноември) нетът се загуби за около два дни - много пъти се обаждах и много мейли (събота и неделя) - останах с впечетлението, че нямат обща система за контрол на качеството, а всеки, до който стигне сигнал, движи нещо някак си.
МИСЛЯ, ЧЕ ТОВА Е ОСНОВНИЯ им проблем.

(Впрочем, някъде около средата на липсата на интернет ми спряха кабелната за 5 минути и я пуснаха с още по-добро качество на сигнала - вижда се в меню "информация").

Day каза...

Днес ми заявиха, че не мога да очаквам да се появи техник на вратата, трябвало да оправят дистанционно проблема. Това след едномесечни опити за дистанционно оправяне и за две седмици три пъти обаждания с първи въпрос "има ли някой у вас?" и "Кога ще си бъдете вкъщи"?. Аз пък редовно си отговарях, че за мен не е проблем да осигуря човек вкъщи, в който и да е посочен от тях ден и час. Едва днес този ми отговор бе чут и бе уговорен час.
Преди месец и нещо се наложи да подам писмена жалба, за да се предприемат действия.
Така че ми е крайно време след като се отказах да им ползвам интернета, да се откажа и от останалите услуги. Намерих нещо, което ме удовлетворява - повече програми, по-ниска цена :)

Анонимен каза...

Кагато Кейбълтел бяха това което са бяха коректни. Откакто се сляха с Евроком и станахаБлизу станаха ужасни некоректни, доставят лоши услиуи и и са непрофесионални. Ако може да не се хваща човек с тях най-добре

Анонимен каза...

НИКОГА БЛИЗУУУУ!
Абсолютно некоретни! Подписваш договор и никой не те търси за обратна връзка кога ще те обслужат , за да те свържат. Пълни нещастници са МНооооооооооого надалеч от тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...