24 януари 2011

По-добър Wordpress с Миглен

В края на 2010 година взех решение, че най-накрая е необходимо да потърся и използвам услугите на специалист, за да бъдат свършени някои неща по otgovori.info, за които би ми отнело твърде много време да ги изуча как трябва да бъдат направени, ако въобще успея да намеря начина или за които смятам, че е по-добре да не пипам, защото после ще ми се наложи спешно да науча как се възстановява Wordpress блог от бекъп.

Поразтърсих се из нета и подбрах няколко фирми и имена, към които да се обърна със запитване. Малко ми беше трудно да направа избора, защото "пазарът" е пълен с такива, които предлагат SEO оптимизация, добавяне в търасчки, по-високи позиции в гугъл и прочие подобни, което мен не ме интересуваше за случая, а на практика само на едно място видях в прав (един вид и аз разбрах, че това се предлага) текст предложение за оптимизиране на wordpress от гледна точка използване на по-малко процесорно време. Като гледам, че постоянно изпищяват хора от този проблем, мисля че знаещите момчета биха имали доста клиенти, защото и аз предпочитам да дам веднъж известно количество пари, за да мога да задържа блога си на по-нископлатен хостинг, вместо да се наложи постоянно да го давам това количество пари.

От няколкото запитвания получих различни отговори. Николай Стоянов беше изключително любезен, човекът си беше направил труда да погледне сайта, да напише няколко изречения за неговото мнение и да ми обясни ясно, че ми трябва по-скоро програмист, а не оптимизатор.
Мартин Христов въобще не ми отговори, може да се предположи, че не е получил имейла ми.
В края на краищата наистина се оказа, че програмист най-добре ще се справи и сред търсенията си съм попаднала на точния човек - Миглен Евлогиев. Няма да изброявам това, което той направи, честно казано, някои неща ми звучат на китайски. В края на краищата обаче се случи всичко, което бях поискала да се случи, даже и с малки бонуси от негова страна с изпълнение на целта за по-бърз wordpress блог.

Независимо от това доколко е важно или не след проверка в http://validator.w3.org мога да се порадвам на
Congratulations
The document located at was successfully checked as XHTML 1.0 Transitional. This means that the resource in question identified itself as "XHTML 1.0 Transitional" and that we successfully performed a formal validation using an SGML, HTML5 and/or XML Parser(s) (depending on the markup language used).

Разбира се, пипна тук-таме нещица от външния вид на темата, които дразнеха. Най-накрая мога да си изключа коментарите в статия, където вече има коментари и да не се размаже всичко впоследствие. Справи се и с модула за sms реклама, който имаше собствено мнение относно начина, по който да излизат линковете. Дали има връзка или не с действията на Миглен не знам, но след това няколко човека наведнъж се възползваха от възможността за sms реклама.

Разбира се, трябва да спомена и нещичко за стойността на услугата - напълно достъпна и ясно разграничена кое колко ще струва. Съгласих се веднага и не съжалявам.
Сега се опитвам да го прихвана, докато не се е захванал по някой друг проект, за да поработи по нещо друго, което съм намислила. Ако се разберем, де :)

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...