13 март 2011

По-евтино ли е в сайтове за колективно пазаруване

Вероятно вече почти всеки е влизал в тези сайтове, чувал от приятели или дори се е възползва от някои от предложенията. Сайтовете за колективно пазаруване, които предлагат оферти с по-ниска стойност стават все опвече всеки ден. Дали стойностите са по-ниски или се самозаблуждаваме, докато бързим да похарчим парите си за следващия ваучер?

Признавам, че аз съм фен на сайтовете за оферти с отстъпки, почти ежедневно преминавам през тях и съм се възползвала от няколко оферти, впечатленията си от които смятам да споделя.

http://www.zadrujno.bg

Първият сайт, в който влязох и който първи "отвори врати" бе "Задружно".

Благодарение на този сайт си позволих да видя що за чудо е това кавитацията. Удовлетворих любопитството си, защото не смятам, че е сериозно някой да си мисли, че с подобни процедури и никакви други усилия може да постигне нещо по отношение на отслабването. Използвах предложението за три процедури кавитация на две зони за 25 вместо за 120 лв. от Елос. Останах доволна от отношението, но вероятността да се редуцират до 2 см от обема на тялото с една процедура, според мен, клони към нула.

Благодарение на същия сайт вече два пъти имах удоволствието да яздя в яздови клуб Свети Георги. Първия път ми хареса, затова продължих с втори и ако излезе нова оферта, ще съм от първите закупили. Всъщност смятам да го направя дори и без специална оферта.

Пак така два пъти се възползвах от офертата на индийския ресторант Тадж Махал с меню на стойност 62 лв., за което се плаща 30. Абсолютно сигурно е, че посоченото меню стига за доволно хапване на четирима човека и си струва.

Със zadrujno.bg се погрижих и за зъбите си с почистване на зъбен камък+плака с ултразвук + полиране на зъбите за 38 лв. вместо за 120 лв. при д-р Лечев. Толкова доволна останах, че закупих следващата оферта на д-р Лечев за същата услуга (макар и от друг сайт) за сина ми. Почти сигурно е, че ще продължа да посещавам д-р Лечев за тази процедура.

http://www.imasdelka.com

Благодарение на този сайт си направихме коледното парти за малко пари в механа Вини. Вчера използвах и ваучера си за масаж Юмейхо в студио Монк - професионално изпълнен ангажимент от Боян, с когото смятам да се срещна поне още веднъж, за да се възползвам от услугите му. От тук използвах и сделка за почистване на лице - всичко беше направено добре, но трудно ми понася да слушам излияния в посока други клиенти, особено в негативна посока. Администраторите на сайта са винаги готови да отговорят на поставените въпроси, което е сериозен плюс.

http://slon.bg

От този сайт съм използвала една оферта, от която обаче останах много доволна. Спестените пари не бяха чак толкова много, но пък си заслужаваше - 2 нощувки в комплекс "Реденка Палас" - 148 лв., реална стойност посочена в сайта 196 лв. В момента има доста подобни оферти, но разликата е, че тези две нощувки бяха в едностаен апартамент, в който сте настанихме четирима човека. Ползвахме колкото си искаме басейн (чудесно отоплен), парна баня, сауна и джакузи.

http://bg.kolektiva.net/

Билетите за кино от този сайт така и не можах да използвам - не намерих време. От там имам закупени още няколко неща, които обаче все още не съм стигнала до тях. Проблем за мен е, че няма възможност директно към офертата да се пишат коментари и запитвания. Задължително трябва да станеш фен на страницата им във Facebook, а там става размиване сред останалите коментари и оферти.

http://www.deals.bg

От тук закупих масаж за подарък. Получателят малко трудно се свърза със Спирит СПА Студио и общо взето беше доволен, като изключим лошата практика да се обсъждат други клиенти в разговор с настоящия.

http://grabo.bg

Това е сайтът, който принципно ми прави много добро впечатление. Харесва ми възможността (която има и в някои други сайтове) за коментар директно към предлаганата оферта. "Колектива", както споменах, например не предлага такава възможност.
От тук си закупих лазерна епилация от Версус, изключително доволна съм от отношението на персонала и качеството на услугата, така че продължавам да съм клиент на този център.

Общо взето това е моят опит. Със сигурност винаги преди да взема решение относно закупуването на дадена оферта обаче си правя кратко проучване относно предлаганото и неговата стойност. Понякога се оказва, че отстъпката е илюзорна, така че не бързайте. За мен удобството е, че срещам различни предложения, за които нямам време да се ровя из интернет, плащам си предварително и след това просто трябва да си направя резервацията по телефона - хем нямам оправдание, че не ми е останало време, хем не се чудя като всяка жена къде точно да отида, ако искам да направя нещо, хем ми е сигурно.

Ето и останалите сайтове, които можете да разгледате:

* Далавера
* Лапни
* Групо)
* Наполовина
* Клик
* Вземи го
* Golden Deals
* Травел Борса
* ВИП оферта
* Групово
* 888
* Сделките
Офертомат

9 коментара:

Анонимен каза...

От http://www.grupovo.bg си взех суши на половин цена и беше страхотно.

Анонимен каза...

уау, бая свободно време имаш явно, ти направо си изкупила целия интернет бе :)))

Day каза...

Ами всъщност след този първоначален рейд :) сега пресявам много по-сериозно и от доста време не съм купувала нищо. Имам още две седмици, за да успея да хапна закупеното суши :)

Анонимен каза...

Пробвай NieSme.bg
:) На Инвестор Медиа Груп са и изглежда амбициозно и обещаващо.. :)

Анонимен каза...

Не искам да се изказвам като виден hater, ама половината от тия изброени сайтове не са това, за което се изкарват....имат адски много гафове ии доста от услугите са малоумни и некачествени.

Day каза...

Общо взето доста внимателно изчитам какво се предлага и търся допълнителна информация по въпроса. По този начин съм се отказвала от на пръв поглед привлекателна оферта. Бих могла да кажа, че с малки изключения съм доволна от получаваното. Но пак казвам - трябва да се чете внимателно и да се потърси допълнителна информация за услугата.

bezplaten.bg каза...

Има вече сайт за безплатно взимане на ваучери!

http://www.bezplaten.bg/team/index.php

Oferto.bg каза...

http://oferto.bg - Всички оферти от всички колективни сайтове на едно място

Всички оферти каза...

Ами аз съм фен на http://www.ofi.bg/. Има си всичко в сайтчето. Всички тези изброени сайтове до тук ги има и там. С разликата, че не търчиш от сайт на сайт да разгледаш всички оферти, ами си ги имаш събрани на едно място направо....не знам .. на мен така си ми е доста по-удобно :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...