31 май 2011

Петте основни грешки на блогърите при създаване на продукта

От днешния Google reader си харесах статията в "5 Product Creation Mistakes Most Bloggers Make". Всъщност,в интерес на истината първите две ми грабнаха вниманието, вероятно за другите три още не съм дорасла да ги разбера :)

И така

Грешка № 1: Да не питаш читателите какво искат?

Напълно съм съгласна, че това е една от най-големите грешки. Разбира се, в този мой блог не питам нищо за никого, а пляскам каквото ми падне и когато ми падне, ама той си е мой пъъък :)
Лесно може да се направи малка анкета към читателите какви са най-сериозните им проблеми в областта на вашия опит. Освен това трябва да успеете да разберете какво всъщност искат. Това почти като проблема на мъжете с жените :)

Грешка № 2: Искате да бъдете перфектни
Яснота , че искате да бъдете перфектни, но дали вашите читатели са такива? Никой не обича твърде перфектните хора, а и е добра идея да попитате читателите си как да подобрите нещо ваше - хората обичат да дават съвети. Освен това, хубавото на Интернет е, че може да поправяте вашия "продукт" колкото си искате пъти :)

Следващите три са свързани с продажба на продукта, вижте ги в оригиналната статия.

Няма коментари: