Пропускане към основното съдържание

Близу отдалечи Кейбълтел от клиента

След като проведох поредния разговор по телефона с представител на Blizoo, не се сдържах и потърсих начин за обратна връзка с фирмата в техния сайт. Всъщност това, че някой ми се е обадил с цел да се придвижи решаването на проблема ми направо би трябвало да се отпразнува. Бях упорита и намерих работещ линк с надпис "обратна връзка" - на първа страница нито този линк, нито линкът за имейл работят. Толкова много флаш никога не се е отразявало добре :)

И докато бях все още напушена от разговора по телефона, в който за пореден път неидентифицирани лица от неидентифициран телефон ме питат има ли някой вкъщи в този момент, написах следното обръщение:

Откакто кейбълтел се превърна в близу, качеството на техническата поддръжка стана ужасно, подкрепено с намалени възможности за контакт с фирмата и липса на обратна връзка - на скайпа обикновено няма кой да отговори, на телефона се чака и се оказва, че при подаден там сигнал резултат няма. Евентуален резултат има само чрез посещение на място в касата и подаване на жалба.
Трябва да бъдат направени чудеса от храброст, неколкократно подаване на сигнал за проблем, за да се появи човек и да провери на място какъв е проблема. Няма обратна връзка с клиента - при подаден сигнал за проблем в системата (неработещ телефон) бе отбелязано, че още на следващия ден проблемът е оправен дистанционно. За съжаление никой не е направил проверка по телефона с клиента дали наистина е решен въпросния проблем, поради което един месец стоим в очакване на оправянето му или контакт с нас.
Няма информация в какви срокове след подаване на сигнал за проблем по телефона, скайп или на място в касата поемате ангажимент да направите проверка и действия за отстраняването му.
След последващ сигнал се обади човек, който не се представи поименно и пое ангажимент за обаждане и посещение в конкретен ден. Не се случи. Днес, на следващия ден, се обажда негов колега, който да попита дали се е обадил и свършил работа, не пое ангажимент за нищо и обеща да препрати сигнала към техниците. Оставам в очакване - не на рекламните агенти на Близу, които минаха вече няколко пъти на посещение (и няколко пъти получиха отказ), а на евентуално обаждане на техниците.
Поздрави,
Деяна Илиева

Е, оставам в очакване...

Коментари

Анонимен каза…
И моето мнение относно съпорта на Близу:
От много години съм им абонат на ТВ, от Август т.г. - ползвам и интернета им.
Първо, разходите ми намаляха почти двойно.
Качеството на услугата също е добро.
ОСНОВНОТО: Връзката с клиентите:
До сега два пъти ми се наложи да търся съпорт: първия път през м.Септември за около 2 часа ми се загуби интернета.
Линковете за oн-лайн връзки обикновено не работят (работи само за телефони), но това ясно се вижда от цвета на бутона.
Телефонът 0700.. е по-удобен от този на Виваком, примерно, където има случеи и над час чакане (публикувано по форуми). Лично аз съм чакал Виваком 17 минути и не успях да се свържа. Та за Близу - на втората минута 0700... прекъсва и съобщение ме уведоми, че те ще ми се обадят. Естествено, изпратих им и е-мейл :).
И така, м. Септември интернета се оправи сам (или заради мейла, на който получих любезен отговор веднага), преди обаждането по телефона (тия от телефона не знаехга за мейла :)- обадиха се след половин ден.
Втория път (Ноември) нетът се загуби за около два дни - много пъти се обаждах и много мейли (събота и неделя) - останах с впечетлението, че нямат обща система за контрол на качеството, а всеки, до който стигне сигнал, движи нещо някак си.
МИСЛЯ, ЧЕ ТОВА Е ОСНОВНИЯ им проблем.

(Впрочем, някъде около средата на липсата на интернет ми спряха кабелната за 5 минути и я пуснаха с още по-добро качество на сигнала - вижда се в меню "информация").
Day каза…
Днес ми заявиха, че не мога да очаквам да се появи техник на вратата, трябвало да оправят дистанционно проблема. Това след едномесечни опити за дистанционно оправяне и за две седмици три пъти обаждания с първи въпрос "има ли някой у вас?" и "Кога ще си бъдете вкъщи"?. Аз пък редовно си отговарях, че за мен не е проблем да осигуря човек вкъщи, в който и да е посочен от тях ден и час. Едва днес този ми отговор бе чут и бе уговорен час.
Преди месец и нещо се наложи да подам писмена жалба, за да се предприемат действия.
Така че ми е крайно време след като се отказах да им ползвам интернета, да се откажа и от останалите услуги. Намерих нещо, което ме удовлетворява - повече програми, по-ниска цена :)
Анонимен каза…
Кагато Кейбълтел бяха това което са бяха коректни. Откакто се сляха с Евроком и станахаБлизу станаха ужасни некоректни, доставят лоши услиуи и и са непрофесионални. Ако може да не се хваща човек с тях най-добре
Анонимен каза…
НИКОГА БЛИЗУУУУ!
Абсолютно некоретни! Подписваш договор и никой не те търси за обратна връзка кога ще те обслужат , за да те свържат. Пълни нещастници са МНооооооооооого надалеч от тях!

Популярни публикации от този блог

Безплатни книги онлайн

Актуализирано към 20.01.2016 г.

Вчера се реших да пообиколя онлайн библиотеките, които дават възможност за безплатно сваляне на книги и да си харесам нещо за четене. И понеже всеки път минавам през търсене в гугъл, преглед, четене и т.н., реших да си запазя тук най-доброто, което съм открила.

Ето и моя списък от местенцата, където намирам безплатни книги за сваляне:

Моята библиотека (Chitanka.Info)- огромен архив от книги. Нямате право да отправяте към сървъра повече от 20 заявки в минута. Ако искате, имате възможност да свалите всички книги наведнъж. "Моята библиотека" има и форум.
Онлайн библиотека e-bookbg.com - книгите са достъпни само след като се регистрирате. Има български и чужди автори. Има и форум :) BooksBg.org - някои от книгите могат да бъдат изтеглени само след регистрация. Sepphora's книги онлайн - малка спретната колекция от книги. Препоръчвам Правописния речник на българския език. Библиотека с 1649 книги, свободни за сваляне и четене. http://readbg.com -…

Кръводаряване

От две години си направих традиция около първи юли да минавам през Националния център по кръводаряване. Преди седмица обаче ми се наложи по-раничко да мина от там, за да помогна на моя близка. По този повод навивах и една моя приятелка да го направи. Тя пък много се страхуваше и се поразтърсих из нета за повече информация, която да й пусна. Така намерих страхотен материал в Ogre`s Blog, който действа успокояващо и насърчително за кандидат-кръводарителите.

Покрай публикацията в този блог прегледах и коментарите и разбрах, че трудно в нета може да се намери информация кои са противопоказанията за кръводаряване. Поразтършувах още малко и все пак намерих. Оказа се, че ги има в Наредба № 12 от 3.05.1995 г. за медицинско освидетелстване и изследване на кръводарителите и контрол на взетата кръв и кръвни съставки. Противно на очакванията ми, че ниското кръвно налягане може да е проблем, се оказа, че всъщност не то, а хипертоничната болест е противопоказана за кръводаряване.Ето и останалите н…

Приключих с mail.bg

Ако и вие сте от ползователите на безплатна поща в mail.bg, вероятно вече половин година все чакате пощата да заработи нормално. След като решиха, че трябва да я направят по-красива, почти постоянно изчаквам нещо да зареди - я от gravatar.com, я реклама или друго. Разбира се, вече активно се пренасям в Gmail, но пощата ми в mail.bg е от 7-8 години и аз, както всяко теле, трудно се променям.

Преди 2-3 седмици служебната поща два дена не работеше - ни приема, ни изпраща. Разбира се, няма да се отплесвам по темата "фирма и безплатна поща", имаме си и поща на собствен домейн, но се поддържа и тази. Та след два дни неяснота какво се случва, се оказа, че според съпорта на mail.bg е бил превишен трафика от 200МВ дневно. Трябвало да получим писмо относно този проблем, но явно това писмо се е загубило по сървърите от тяхната поща до нашата. Как точно се е случило това, не е ясно, но резултатът беше, че няколко наши клиенти на третия ден изпищяха с въпрос защо не отговаряме на запитва…