17 декември 2008

Депутатите измислиха нов метод за спестяване, с голяма печалба

След разните му приказки, че просто няма начин откъде да се вземат пари за 13 заплата на полицаите поради сериозната финансова криза, се оказа, че явно кризата не е чак толкова голяма.

Депутатите ще си разделят коледни надбавки.

Коледните надбавки не били от бюджета обаче, те си ги спестили хората. Това били глобите за отсъствия от заседания и комисии.

Не мога да разбера някои ли са станали толкова нагли, че вече спокойно си казват за всички далаверки, които правят или ние сме толкова тъпи, че не схващаме как ни се подиграват.

Някъде ми се губи логиката да ме глобяват за отсъствие от работа цяла година, аз да се моткам където си искам и накрая на годината да ми върнат тези пари.

Всъщност грешно се изразих - нямам нищо против и за всички нас да е така.

За съжаление тази година малко съм "спестила" - платих една глоба към КАТ, но нямам нищо против да ми я върнат. Като коледна добавка.

И като споменах за коледна добавка, да вземем да уточним последно депутатите глобите като коледна добавка ли си ги раздават и да очакваме ли съобщение и за допълнителното материално стимулиране за тримесечието, все пак коледната добавка е нещо съвсем различно от ДМС-то.

Няма коментари: