08 май 2010

Пип оттук, пип оттам

След като успях да се справя с неработещия rss feed, се ентусиазирах да пипна още нещо из блога за безопасност и здраве. Така след доста четене и експериментиране, постигнах следното:

1. Спрях плъгина Yet Another Related Posts Plugin за показване на подобни статии и използвах кода от статията в wprecipes.com, който поставих директно в single.php.

2. Промених текста в края на статията и сега в специално каре са описани възможностите, ако сте харесали статията: да я изпратите на колега или да я споделите във Facebook или Twitter. Даже при добавяне към Twitter автоматично дългия URL става приемлив за ограниченията за дължина на текста. За целта не използвах никакви плъгини, а последвах съветите отново във wrecipes.com.

3. Пак с малко пипване в кода отново благодарение на същия сайт, направих така, че в категориите, архивите и таговете да се показват само откъси от статиите. Засега реших, че на началната страница искам аз да си определям каква част от статията ще се вижда.

4. Най-съществената част от цялата борба, поне за мен, беше че най-накрая успях да поставя дискретната вертикална точкова линия, която да разделя статиите и сайдбара. Разбирам, че за някои то ва е нещо елементарно, но за мен беше огромна победа.Това стана чрез добавяне на един ред в style.css.

Някой ден, когато реша, че съм поприключила с промените, ще трябва да покажа изходната тема и това, което имам аз, но има време и за това.

Няма коментари: