10 ноември 2009

Как да откажете читателите си от абонамент за RSS

От много време наблюдавам броя на абонатите на RSS емисията на блога ми за здравословни и безопасни условия на труд и с удивление виждам как тъкмо да се увеличат малко и в следващия момент започват да се отказват. Блогът има регулярни публикации, поне 2-3 седмично и за мен беше необяснимо защо хората проявили интерес след това го губят. Изпробвах вариант с пълния текст на статиите - резултат никакъв.

Каква се оказа причината?

Когато погледнах RSS фийда на otgovori.info, веднага реших, че и аз бих се отказала от подобна услуга. На всеки пет реда текст от статия следваше огромно каре с текстови реклами на гугъл. Явно съм забравила, че преди време съм активирала адсенс за RSS емисии и не съм си направила труда да направя настройки.

Така се оказа, че тормозя читателите на емисията с реклами при всяка публикация, независимо от дължината й, при което в края на краищата те виждат повече реклами, отколкото текстовете, от които се интересуват.

Веднага предприех следните мерки:

Премахнах рекламите в RSS емисията на този блог и настроий публикациите да се показват в пълния им вид(така че вече спокойно можете да се абонирате, ако желаете:)

За блога за безопасност и здраве при работа оставих опцията да се показва само картинна реклама на всяка четвърта публикация и то при дължина на публикацията над 250 символа. В моя случай това означава показване само на една реклама в емисията. Вижте как изглежда тя сега.

След като премахнах рекламния тормоз, се надявам на светло бъдеще с повече абонати, пожелавам го и на вас.

Няма коментари: